Všeobecné prodejní podmínky a reklamační řád


OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem (prodávajícím) a zákazníkem (kupujícím) při prodeji online kurzu prostřednictvím webu www.namoment.cz.

2. Poskytovatel
Lucie Chlubná
IČ: 75182998
Sídlo: Haasova 30, 616 00 Brno
E-mail: studio@namoment.cz
Zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném v ČR
(dále jen "Poskytovatel")

3. Předmět smlouvy
Předmětem je poskytnutí přístupu k online kurzům NamOMent, které jsou digitálním vzdělávacím obsahem určeným ke zlepšení péče o tělo, tvář a mysl v domácím prostředí.

4. Cena a způsob úhrady
Kurzy jsou prodávané za cenu uvedenou na prodejní stránce. Platba probíhá online prostřednictvím platební brány nebo bankovním převodem. Přístup ke kurzům je umožněn po úhradě celé částky.

5. Dodání produktu
Po přijetí platby obdrží zákazník e-mailem odkaz k přístupu do kurzu (např. členská sekce, video, PDF soubory apod.). Za doručení se považuje odeslání přístupových údajů na e-mail zákazníka.

6. Odstoupení od smlouvy
U digitálního obsahu dodaného elektronicky nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů, pokud byl kurz dodán se souhlasem zákazníka před uplynutím této lhůty.
Před potvrzením objednávky zákazník výslovně souhlasí s tímto dodáním a bere na vědomí, že tím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

7. Odpovědnost
Kurzy slouží ke vzdělávacím a seberozvojovým účelům. Není náhradou za lékařskou, psychologickou ani terapeutickou péči. Účastník používá materiály na vlastní odpovědnost a s ohledem na svůj zdravotní stav.

8. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí zásadami uvedenými v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", dostupném na webu poskytovatele.

9. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky jsou platné od 1.6.2025 a mohou být poskytovatelem kdykoliv aktualizovány. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím e-mailu na adrese: studio@namoment.cz. Reklamaci je možné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od zjištění závady.

2. Důvody pro reklamaci
Reklamace se vztahuje pouze na technické chyby, které brání přístupu ke kurzům (např. nefunkční přístupový odkaz, nedoručený obsah).

3. Neuznání reklamace
Reklamace nebude uznána v případě, že:

  • Zákazník uvedl nefunkční e-mailovou adresu nebo přístupové údaje ztratil

  • Obsah byl dodán v souladu s objednávkou a zákazník se jej rozhodl nevyužít

4. Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 14 pracovních dní od jejího přijetí. V případě oprávněné reklamace poskytovatel poskytne nový přístup, náhradní obsah nebo vrácení peněz (v poměrné výši).